tirsdag 6. oktober 2015

FORNØYD STIPENDVINNER

Stine Hommedal ble tildelt et IAWRT-stipend for å reise til India på biennalen i New Delhi og er svært fornøyd med oppholdet etter hjemkomst.

- Konferansen i India var godt organisert, stappa med mykje interessant program, eg lærte mykje på kort tid og det var mange inntrykk. Og ikkje minst - eg møtte mange spennande journalistar frå heile verda!

- Før eg drog til India, så var eg litt usikker på kva organisasjonen eigentleg var for noko, så det var supert å få bli med på konferansen og få lært meir om IAWRT. Og ikkje minst, møtt medlemmane frå heile verda!

- Eg tenker at stipendordninga er viktig for det er kanskje først på ein konferanse, at ein faktisk skjønner kva organisasjonen er og står for. I alle fall var det slik for meg, sier hun, vel tilbake i Norge etter turen.

Den andre stipendvinneren hadde dessverre ikke anledning til å reise, og stipendpengene forblir derfor på medlemskontoen vår, til det gis en ny anledning.
.


1 kommentar:

  1. Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Than

    SvarSlett